De ce blog?

Am mai avut încercări cu blogurile în trecut. Nu au funcționat. Adevărul e că este greu să scrii bine și constant, iar eu am probleme și cu bine și cu constant. Necesită disciplină în primul rând și eu fac parte dintr-o generație care plasează cuvinte ca acesta în categoria cuvintelor negative. Noi suntem creativi, non-conformiști, plini de idei… dar ne este greu să ne ținem de un lucru pe care ni l-am propus. Ei bine eu vreau să schimb asta, cel puțin în cazul meu.

Am făcut progrese în viața de zi cu zi în acest sens în ultimele luni, nu mai beau deloc Cola, nu mai mânânc la McDonalds, mă culc la ore mai rezonabile și mă trezesc dimineața devreme. Cred totuși că testul suprem pentru mine este blogul. Scriu foarte greu și încet și cu mult efort, nu știu de ce dar așa se întâmplă. Cred în consecință că dacă o să fiu în stare să fac o activitate care mă solicită mult și pe care o găsesc de foarte multe ori aproape imposibil de dus la capăt în mod constant pe o perioadă lungă de timp, voi fi mult mai disciplinat.

Mai îmi fac blog și pentru că de multe ori simt că aș avea ceva de zis lumii. Vreau să răspuns unor articole pe care le citesc sau vreau să spun și altora unele lucruri pe care le gândesc. Vreau și să îmi îmbunătățesc scrisul pentru că undeva în viitor vreau să scriu o carte. Nu știu încă despre ce asta rămâne de văzut, dar în orice caz îmi va prinde bine să am exercițiu.

Deocamdată asta este tot ce îmi vine în cap la ora aceasta aproape târzie.

3 thoughts on “De ce blog?”

Leave a Reply

