Rock you like a Hurricane

Prima dată am auzit Rock you like a Hurricane de Scorpions în timpul facultății, făceam naveta cu un prieten, coleg de facultate și într-o zi a pus un CD nou în mașină pe care era printre altele și piesa asta. Nu trebuie să mai zic că mi-a plăcut de prima dată și multă vreme după aceea de fiecare dată când mergeam la facultate cu prietenul meu, puneam CD-ul cu Rock you like a Hurricane.

A trecut ceva timp de atunci și nu am mai ascultat piesa de mult. Ieri însă m-am întâlnit din nou cu prietenul meu să mergem să mâncăm undeva în oraș pentru el urmează să plece o perioadă mai lungă din țară. Pe drum către Sibiu a pus melodia asta în varianta cântată  de Scorpions împreună cu filarmonica din Berlin. Ne-am oprit din povestit și am ascultat-o savurat-o de la cap la coadă. Vă las și pe voi să faceți același lucru…

Leave a Reply

