“Agricultura” organelor

Îmi place Ted.com, e probabil site-ul cu cele mai interesante prezentări și prelegeri video pe care am intrat vreodată. De fapt chiar mi-am propus cu ceva vreme în urmă să vizionez cel puțin un video de pe TED pe zi și în perioada respectivă am văzut multe prezentări care m-au fascinat.

Una dintre ele este cea a lui Anthony Atala în care vorbește despre medicina regenerativă. Omul acesta cu echipa lui au reușit să creeze o tehnologie cu care creează organe umane. Vă invit în continuare să urmăriți prezentarea lui, garantat o să fiți impresionați.

Prezentarea se găsește și cu subtitrare în română aici.

Leave a Reply

